Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

Η Οδύσσεια ενός «ταρίφα»

Πολλές φορές στην ζωή μας όταν βρισκόμαστε στο δίλημμα να αγοράσουμε κάποιο προϊόν, είτε μικρής οικονομικής αξίας το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε για προσωπική χρήση, αλλά κυρίως όταν πρόκειται για κάτι ποιο ακριβό, το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε για επαγγελματική χρήση, καταλήγουμε σε επώνυμα προϊόντα.
Πιστεύουμε ότι πίσω από ένα επώνυμο προϊόν βρίσκετε μια σοβαρή Εταιρεία η οποία με νόμιμους μεθόδους και μετά από σκληρή, μεθοδική και επίμονη προσπάθεια, κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα στους ανταγωνιστές της.
Το ίδιο πίστευα και εγώ, όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να στηρίξω τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες (ιδιοκτήτης ΤΑΞΙ και οδηγός ταυτόχρονα).
Ήμουν σίγουρος πως είχα κάνει την σωστή επιλογή αγοράζοντας ένα Volkswagen Passat 2.5 TDI V6 στην προσπάθεια μου να αντιμετωπίσω τον σκληρό ανταγωνισμό που υπάρχει στον χώρο εργασίας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρω στην επιστολή μου προς το πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G. «Όλα κυλούσαν ομαλά και ο ίδιος ήμουν μια κινητή διαφήμιση για το Passat και γενικότερα για την Volkswagen A.G.». Όλα αυτά όμως, μέχρι την ημέρα που επισκέφτηκα το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Kosmocar A.E. στην Πρέβεζα (Γ. Καψιώχας Α.Ε.Β.Ε.) για να πραγματοποιήσω το γενικό service που περιλαμβάνει και την αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Λεπτομέρειες για τα απίστευτα γεγονότα που ακολούθησαν, στην επιστολή μου προς τον πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G.
Λογικά θα έπρεπε να καταφύγω στην Δικαιοσύνη για να διεκδικήσω την αποκατάσταση της βλάβης, αλλά και κάποια οικονομική αποζημίωση. Όμως η αρνητική πρωτιά της χώρας στην οποία ζω, μεταξύ των χωρών της Ε.Ε στο θέμα της διαφθοράς, και διάφορα περιστατικά τα οποία είναι ευρέως γνωστά, όπως για παράδειγμα η σύλληψη ανθρώπων να έχουν στην κατοχή τους 100 κιλά κοκαΐνη και το ίδιο βράδυ να αφήνονται ελεύθεροι με την αιτιολογία της προσωπικής χρήσης, με οδήγησαν στην ανεύρεση λύσης στο πρόβλημα, με διαφορετικό τρόπο. Αφού η εταιρεία Kosmocar A.E. κάλυπτε πλήρως τον συνεργάτη της, αποφασίζω να μεταβώ στην Γερμανία όπου με την υποστήριξη της εταιρείας Volkswagen A.G θα δινόταν μια οριστική λύση στο πρόβλημα που είχε προκύψει.
Η επιλογή του προσώπου που πήρα μαζί μου ως μεταφραστή, σίγουρα δεν είναι η ποιο έξυπνη απόφαση που έχω πάρει στη ζωή μου. Τελικά παρά την καλοστημένη παγίδα που μου είχαν στήσει καταφέρνω να αποδείξω ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου είχε καταστραφεί.

Ο τρόπος που με αντιμετώπισε η κυρία Angelika Rudolph ( VSK Customer Care Export ) προκάλεσε τρομερή εντύπωση σε όσους ομογενείς, γνωρίζανε την υπόθεση. Έτσι λοιπόν καταλήγω στο Δικηγορικό Γραφείο RAe.Bruns & Heinemann και προσκομίζοντας τις αποδείξεις από τα τρία εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW ( Eskildsen GmbH & Co. KG ), ( Autohaus Schulze jun. GmbH ), ( Autohaus Kahle KG ) ζητάω από τον δικηγόρο Torsten Thiele να πιέσει την εταιρεία Volkswagen A.G. για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή του κινητήρα στην Γερμανία, αν αρνηθούνε και πάλι, θα ήθελα γραπτή αιτιολόγηση της άρνησης.
Ξαφνικά η συμπεριφορά των συγγενικών προσώπων στους οποίους ήμουν φιλοξενούμενος άλλαξε, και προσπαθούσαν με οποιοδήποτε τρόπο να με πείσουν να επιστέψω στην Ελλάδα.
Τελικά μετά την απογοήτευση που πήρα από τον δικηγόρο Torsten Thiele, ο οποίος δεν πέτυχε τίποτα από αυτά που του ζήτησα, παρά μόνο μια απλή επιβεβαίωση για την ύπαρξη εγγύησης σε ποσοστό 100% υπό τον όρο να επιστρέψω στην Ελλάδα (1°έγγραφο), και χωρίς να υπάρχει κάποιος πρόθυμος να με βοηθήσει, επιστρέφω στην Ελλάδα. Λεπτομέρειες για όσα ακολούθησαν, στην επιστολή μου προς τον πρόεδρο και το ΔΣ της Volkswagen AG.
Η απάντηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Volkswagen στην τηλεφωνική καταγγελία στις 03.04.2006 στάλθηκε στις 19.04.2006 σύμφωνα με την σφραγίδα των Γερμανικών Ταχυδρομείων (2°έγγραφο). Δύο μέρες μετά την επίσκεψη μου στο εξειδικευμένο Τεχνικό Τμήμα της Kosmocar Α.Ε. που εδρεύει στην Μάνδρα Αττικής περιοχή Παπακώστα στις 17.04.2006, και την παράδοση της επιστολής μου στον κύριο Αρριανά (3°έγγραφο). Φεύγοντας ενημερώνω προφορικά τον κύριο Αρριανά, πως σε περίπτωση που αποδειχτεί ότι ο καινούργιος κινητήρας είναι εντάξει και δεν έχει υποστεί την ίδια ζημιά με τον παλαιό κινητήρα, θα ήθελα να βρει έναν έμμεσο τρόπο να με αποζημιώσει για τα έξοδα που είχα πραγματοποίηση μέχρι εκείνη την στιγμή.
Μετά από μεγάλη προσπάθεια, καταφέρνω να πραγματοποιήσω τη μέτρηση της συμπίεσης της μηχανής. Στέλνω με φαξ προς τον κύριο Αρριανά τα αποτελέσματα των μετρήσεων και περιμένω απάντηση. Παγερή αδιαφορία από την πλευρά του. Αναγκάζομαι να ενοχλώ καθημερινά την κυρία Τσίμπα, για να του υπενθυμίζει ότι περιμένω την απάντηση στην καταγγελία μου, αλλά και κάποια πρόταση για το πρόβλημα που είχε προκύψει. Αποφασίζω να στείλω και e-mail στις 23.05. & 26.05.2006 μήπως συγκινηθεί αλλά τίποτα(4° έγγραφο). Μετά από αυτή τη στάση, αναγκάζομαι να ζητήσω βοήθεια από την Volkswagen A.G.
Έχοντας γράψει την επιστολή μου ζητάω από τη δικηγόρο κυρία Βέρα Β. Βέρμπη, η οποία είχε πραγματοποιήσει επικυρωμένη μετάφραση στην πρώτη επιστολή της Volkswagen AG προς τον δικηγόρο Torsten Thiele από την γερμανική γλώσσα στην ελληνική, να μεταφράσει την επιστολή μου στην γερμανική γλώσσα. Όταν ολοκλήρωσε την μετάφραση πρότεινε να στείλει την επιστολή, από το προσωπικό της fax όπως και έγινε.
Δυστυχώς όμως, όταν ζήτησα να επικυρώσει τη συγκεκριμένη μετάφραση, αρνήθηκε ισχυριζόμενη ότι έχει το δικαίωμα να επικυρώνει μεταφράσεις μόνο από την γερμανική στην ελληνική αλλά όχι για το αντίστροφο. Αυτή η παράξενη αιτιολόγηση με οδήγησε στο να δώσω το κείμενο σε συγγενικό μου πρόσωπο για να το ελέγξει.
Το συμπέρασμα: το μεταφρασμένο κείμενο δεν θα μπορούσε να γίνει κατανοητό από κανέναν αναγνώστη, εκτός αν κάποιος είχε μαντικές ικανότητες. Με την βοήθεια του συγγενικού μου προσώπου, γράφουμε καινούργια μετάφραση, σίγουρα όχι σε τέλεια γερμανικά, αλλά τουλάχιστον κατανοητή.


Έτσι λοιπόν στις 31.05.2006 στέλνω την επιστολή μου, μαζί με τα αποδειχτικά έγγραφα για όσα αναφέρω προς την κυρία Rudolph με συστημένο φάκελο μέσω ΕΛΤΑ. Η επιστολή μου κοινοποιείται προς τον κ. Αρριανά, επίσης με συστημένο φάκελο μέσω ΕΛΤΑ (5°έγγραφο). Ταυτόχρονα στέλνω προς την κυρία Rudolph την επιστολή και μέσω e-mail (6° έγγραφο).
Η γρήγορη απάντηση από την κυρία Rudolph με απογοήτευσε (7° έγγραφο).Μετά από λίγες μέρες έλαβα άλλη μια απογοήτευση, την απάντηση από την Kosmocar Α.Ε. που είχε σταλθεί στις 01.06.2006 σύμφωνα με την σφραγίδα των ΕΛΤΑ (8° έγγραφο).
Μετά από αυτές τις απαντήσεις ξεκίνησα να γράφω την επιστολή μου προς τον Πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G.
Στις 14.06.2006 στέλνω μέσω e-mail την καταγγελία μου στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, υπόψη κ. Μήλα Φώτη, ζητώντας του να μην προχωρήσει στην καταγγελία, μήπως υπάρξει κάποιος φιλικός διακανονισμός με την εταιρεία Kosmocar Α.Ε.
Τα εμπόδια που αντιμετώπισα στη προσπάθεια να μεταφράσω την επιστολή μου προς τον Πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G. δεν περιγράφονται. Πίστευα ότι όλα αυτά που μου συνέβαιναν ήταν απλά διαβολικές συμπτώσεις. Εκ των υστέρων όμως αποδείχτηκε ότι όλα αυτά ήταν καλοσχεδιασμένα εμπόδια για να κάμψουν την αποφασιστικότητα μου να προχωρήσω στον αγώνα που είχα ξεκινήσει.
Στις 21.06.2006 με συστημένο φάκελο μέσω ΕΛΤΑ στέλνω προς τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο κύριο Bernd Pischetsrieder και την κυρία Rudolph την επιστολή μου με αίτημα την προσωπική μου ακρόαση από τον Πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G. (9° έγγραφο). Επίσης στέλνω την επιστολή μέσω e-mail προς την κυρία Rudolph αλλά και προς την Volkswagen A.G. (10°έγγραφο) Έ
. Η γρήγορη απάντηση από την κυρία Rudolph με απογοήτευσε, ενώ η απάντηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης ήταν ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα (11°έγγραφο).
Μετά από αυτές τις απογοητευτικές απαντήσεις δίνω εντολή στον κ. Μήλα Φώτη (Υπουργείο Ανάπτυξης) να προχωρήσει στην καταγγελία. Στις 23.06.2006 γίνεται η καταγγελία (12°έγγραφο).
Μετά από την άρνηση της εταιρεία Kosmocar Α.Ε. να μου χορηγήσει το φάκελο με τις εργασίες και τις εγγυήσεις, ζητάω τη βοήθεια από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων με καταγγελία μου στις 14.07.2006(13°έγγραφο), ελπίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσω να πάρω το αντίγραφο του φακέλου μου.
Τελικά στις 18.07.2006 μέσω φαξ που έλαβα από τον κ. Μήλα, έχω την απάντηση της Kosmocar Α.Ε. στην καταγγελία που έγινε από το Υπουργείο Ανάπτυξης / Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (14°έγγραφο).
Μεγάλη απογοήτευση μετά από αυτήν την απάντηση και μόνη μου ελπίδα πλέον η μεγάλη και σοβαρή εταιρεία Volkswagen A.G.
Πίστευα πως η κυρία Angelika Rudolph προσπαθούσε με οποιοδήποτε τρόπο να κρατήσει το θέμα μακριά από το Δ/Σ της Volkswagen A.G. για να μην εκτεθεί και η ίδια, στην προσπάθεια της να καλύψει τα λάθη των συναδέλφων της εδώ στην Ελλάδα.
Μετά από μεγάλη περιπέτεια καταλήγω στο γραφείο της κυρίας Δέσποινας Σπαής (Φροντιστήριο Γερμανικών – Μεταφράστρια), και σε λίγες μέρες έχω στην διάθεση μου την μετάφραση της επιστολή μου, προς τον Πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G.
Έτσι λοιπόν στις 28.07.2006, και πάλι με συστημένο φάκελο μέσω ΕΛΤΑ στέλνω προς τον κύριο Bernd Pischetsrieder και προς την κυρία Rudolph μια καινούργια επιστολή που εκτός των άλλων τους αναφέρω ότι αν δε γίνει δεκτό το αίτημα μου για ακρόαση από Δ/Σ της Volkswagen A.G. θα βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να πραγματοποιήσω καθιστική διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία της εταιρεία σας. Επίσης στέλνω την ίδια επιστολή και με e-mail προς την κυρία Rudolph (15°έγγραφο).
Η απάντηση από το e-mail της κυρία Rudolph είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που με ενημερώνει ότι η ίδια θα απουσιάζει μέχρι τις 23-08-2006 (16°έγγραφο). Μετά από αυτήν την απάντηση συνειδητοποιώ ότι η αναχώρηση για τη Γερμανία θα καθυστερούσε για τουλάχιστον ένα μήνα ακόμα. Θα ήταν ανούσιο να επισκεφτώ το Εργοστάσιο Κατασκευής την στιγμή που θα απουσίαζε το πρόσωπο «κλειδί» για την υπόθεση, η κυρία Angelika Rudolph. Η υπομονή μου άρχιζε σιγά σιγά να εξαντλείτε, αφού από τις 15-06-2006 και μετά είχα σταματήσει την εργασία έχοντας διανύσει τα απαιτούμενα χιλιόμετρα για να γίνει το service.
Στις 18.08.2006, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την κυρία Ταλίδου (Αρχή Προστασία Δεδομένων), με ενημέρωσε ότι μετά από την καταγγελία που έκανε προς την εταιρεία Kosmocar και την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί τους, τη διαβεβαίωσαν ότι μπορώ οποιαδήποτε στιγμή το θελήσω, να έχω το φάκελο με τα αντίγραφα των εργασιών. Παρά τις διαβεβαιώσεις της κυρία Ταλίδου, και του κύριου Σωτηρόπουλο(Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Kosmocar Α.Ε.)σε τηλεφωνική συνομιλία, κατά την επίσκεψη μου στις 21.08.2006 στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW στην Πρέβεζα δεν κατάφερα να πάρω το αντίγραφο του φακέλου.
Ξαφνικά την ίδια μέρα, Δευτέρα 21.08.2006, λαμβάνω e-mail από το Kundenbetreuung της VW, που μου ορίζει ένα ραντεβού για τις 07.09.2006 και ώρα 14:00μμ στην παρακάτω οδό: Daimlerstrasse 8 στο Wolfsburg.Το περίεργο στο συγκεκριμένο e-mail είναι η τελευταία παράγραφος, όπου μου ανακοινώνουν, ότι σε περίπτωση που πραγματοποιήσω τις προαναφερόμενες απειλές, θα ξεκινούσαν και αυτοί από την πλευρά τους, τα ανάλογα μέτρα. Όλα αυτά στο (17°έγγραφο).
Μετά από την ευχάριστη εξέλιξη αρχίζω τις ετοιμασίες για το ταξίδι μου στη Γερμανία. Επειδή είναι το πρώτο μη αυτοματοποιημένο e-mail που δέχομαι από το Τμήμα Εξυπηρέτησης (KUNDENBETREUUNG) και με αριθμό φακέλου, τηλεφωνώ για επιβεβαίωση στο συγκεκριμένο γραφείο που έχει οριστεί το ραντεβού. Την αρχική ανακούφιση από την επιβεβαίωση της τηλεφωνήτριας για το ραντεβού, διαδέχεται η απογοήτευση όταν στην ερώτησή μου ποιοι θα παραβρίσκονται σε αυτό το ραντεβού, μας απάντησε ότι θα είναι μόνον η κυρία Angelika Rudolph. Ευχόμενος να μην ήταν καλά ενημερωμένη η συγκεκριμένη τηλεφωνήτρια, γράφω μια καινούργια επιστολή και ζητάω από την κυρία Δέσποινα Σπαή να την μεταφράσει (18°έγγραφο). Δυστυχώς με δική της πρωτοβουλία μεταφράζει μόνο τις δύο πρώτες παραγράφους με την δικαιολογία ότι αυτά που γράφω «βαραίνουν» την επιστολή και ίσως εξοργίσουν τους υπευθύνους της εταιρείας Volkswagen A.G.
Εγώ απλά αναφέρω ότι το γραφείο της κυρίας Δέσποινας Σπαής βρίσκετε στην οδό Βλαχλείδη 9 στα Ιωάννινα, στην ίδια πόλη που υπάρχει και το μεγαλύτερο υποκατάστημα του κύριου Καψιώχα, ο οποίος συχνά περνούσε από το γραφείο της για να πει μια καλημέρα στον σύζυγο της, κύριο Λάμπρο Σπαή. Σύμπτωση; Ίσως μια ακόμη στις δεκάδες αν όχι εκατοντάδες συμπτώσεις.
Τελικά στις 29.08.2006 στέλνω με e-mail το κείμενο που μετέφρασε η κυρία Σπαή, στην κυρία Rudolph, όπου της ζητάω να με ενημερώσει ποιοι θα είναι στο συγκεκριμένο ραντεβού(19°έγγραφο).Καμία απάντηση. Στις 31.08.2006 ξαναστέλνω την ίδια επιστολή, αυτή τη φορά προς το e-mail του Kundenbetreuung (20°έγγραφο).Τελικά έλαβα απάντηση που με απογοήτευσε τελείως. Ακύρωση του προαναφερομένου ραντεβού, και κλείνοντας την επιστολή τους μου αναφέρουν ότι έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην εταιρεία Kosmocar και στον τοπικό αντιπρόσωπο(21°έγγραφο).
Αφού έχω ολοκληρώσει τις προετοιμασίες, το Σάββατο 02.09.2006, έχοντας μαζί μου το πανό για τη διαμαρτυρία που θα πραγματοποιούσα έξω από τα γραφεία της Volkswagen A.G, ξεκίνησα το ταξίδι για τη Γερμανία. Φτάνω στο Wolfsburg το μεσημέρι της Τρίτης 05.09.2006. Η πρώτη μου κίνηση ήταν να επισκεφτώ το γραφείο της κυρίας Rudolph στην οδό Daimlerstrasse 8. Μετά από μια έντονη λογομαχία με τις κυρίες Rudolph και Maenza καταλήγω για διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο.
Την επόμενη μέρα δέχομαι τηλεφώνημα από το τοπικό κατάστημα A C S courier της Παραμυθιάς, λέγοντάς μου ότι έχω να παραλάβω κάποιο φάκελο με αποστολέα την εταιρεία Kosmocar. Όταν ρώτησα πότε απεστάλη ο συγκεκριμένος φάκελος, μου απάντησε την προηγούμενη μέρα. Οι γελοίοι, έπρεπε να φτάσω στη Γερμανία για να μου στείλουν το φάκελο με το αρχείο του αυτοκινήτου μου. Αφού τους ενημέρωσα ότι απουσιάζω στη Γερμανία, επέστρεψαν το φάκελο.
Μετά από σχολαστική έρευνα για την καταλληλότερη θέση για να κάνω την διαμαρτυρία, και έχοντας ενημερώσει το Αστυνομικό Τμήμα του Wolfsburg αλλά και το ελληνικό προξενείο Ανοβέρου είμαι πλέον έτοιμος να πραγματοποιήσω αυτό που τους είχα αναφέρει. Το πρωί της επόμενης μέρας όταν πήγα στο σημείο που είχα επιλέξει, διαπίστωσα με απογοήτευση ότι η συγκεκριμένη θέση είχε καταληφθεί. Έτσι λοιπόν από το απόγευμα της Πέμπτης 07.09.2006 σταθμεύω το αυτοκίνητό μου στο σημείο που είχα επιλέξει, και διανυκτερεύοντας μέσα στο αυτοκίνητο, νωρίς το πρωί της επόμενης μέρας τοποθετώ το πανό μου πάνω στην αυτοσχέδια βάση. Την Παρασκευή 08.09.2006 από νωρίς το πρωί όλα τα διερχόμενα αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη διασταύρωση βλέπανε την εικόνα της φωτογραφίας που υπάρχει στην αρχή της ιστοσελίδας. Χωρίς να είμαι σίγουρος η ιδιόρρυθμη αυτή διαμαρτυρία σχολιαζόταν από τους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Τελικά μετά από λίγες ώρες καταφτάνει μια ομάδα τεσσάρων ατόμων από την Volkswagen A.G και ζητάνε να μάθουν τι ακριβώς συμβαίνει.(προσποιούμενοι ότι δεν γνωρίζουν τίποτα από όσα έχουν προηγηθεί) Λίγο αργότερα καταφτάνουν και άλλα άτομα, τα οποία δίνουν την εντολή να τους ακολουθήσω μέσα στο Εργοστάσιο Κατασκευής. Με τα λίγα γερμανικά που ξέρω τους εξήγησα τι είχε συμβεί. Αφού εξέτασαν τη μηχανή, διαπίστωσαν ότι είχα δίκιο, και ξεκίνησαν τις εργασίες για την αντικατάσταση του κινητήρα. Αφού πρώτα μου δώσανε ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου, με οδήγησαν έξω από το Εργοστάσιο Κατασκευής και μου ευχήθηκαν καλή διαμονή στο Wolfsburg μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Για κάποια στιγμή πίστευα ότι ζούσα ένα όνειρο και ευχόμουν να μην τελείωνε ποτέ. Άρχισα να τηλεφωνώ στους «φίλους μου» και να τους αναγγέλλω τα «ευχάριστα» νέα. Η παραμονή μου στο Wolfsburg ήταν πολύ ευχάριστη αφού μου δόθηκε η ευκαιρία να επισκεφτώ την AUTOSTADT και άλλα αξιοθέατα της πόλης. Ενώ αρχικά μου είχαν πει ότι η πιθανή μέρα που θα μου παραδίνανε το αυτοκίνητο ήταν η Τρίτη 12.09.2006, με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Από την ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου που έμενα, ενημερώνομαι ότι η Volkswagen A.G ζήτησε να πληρώσει το λογαριασμό μου. Όταν ενημερώθηκαν ότι έχω πληρώσει ήδη τους λογαριασμούς, ζήτησαν να τους προσκομίσω τις αποδείξεις ώστε να καταθέσουν τα λεφτά στο λογαριασμό μου.
Θέλοντας να τους αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες, πέρα από όσα περιλαμβάνει η επιστολή μου προς τον Πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G. για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, αναζητώ κάποιον επαγγελματία μεταφραστή. Πρόσωπα της ομογένειας με φέρνουν σε επαφή με τον κύριο Παναγιώτη Α…. ο οποίος μπορεί να μην είναι επαγγελματίας μεταφραστής αλλά επειδή μέχρι πρόσφατα εργαζόταν στο Εργοστάσιο Κατασκευής της Volkswagen A.G. θα μπορούσε να με βοηθήσει. Ο κύριος Παναγιώτης Α….. δέχτηκε την πρόταση μου και έτσι καταλήγουμε στο εστιατόριο «BACCHUS» που βρίσκεται στην οδό Porschestr.92 ώστε να τον ενημερώσω για όλα αυτά που είχαν προηγηθεί. Μετά από πολύωρη συζήτηση αφού πρώτα με συγχαίρει για την υπομονή, την επιμονή, και τον τρόπο που χειρίστηκα την υπόθεση, στη συνέχεια διατυπώνει την προσωπική του άποψη για όλα αυτά που είχαν συμβεί. Μια άποψη που δυστυχώς αποδείχτηκε το ηθικό δίδαγμα της περιπέτειας μου.
Τελικά την Πέμπτη 14.09.2006 με τη βοήθεια του κυρίου Παναγιώτη Α…. επισκεπτόμαστε το Εργοστάσιο Κατασκευής. Λίγο πριν από την είσοδο διατυπώνω την σκέψη μου, να ζητήσουμε κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου να γίνει ένας τυπικός έλεγχος της συμπίεσης του κινητήρα. Απλά ήθελα να δω μια μέτρηση συμπίεσης να φτάνει στα 33 bar. Ο κύριος Παναγιώτης Α….. διαφώνησε εξηγώντας μου ότι αν ζητούσαμε κάτι τέτοιο θα ήταν προσβλητικό, από την στιγμή που μου φερθήκαν τόσο άψογα, κατά την παραμονή μου στο Wolfsburg.
Κατά την διάρκεια της συζήτησης με τους υπευθύνους της Volkswagen A.G. ενώ εγώ με την βοήθεια του κύριου Παναγιώτης Α….. προσπαθούσα να τους ενημερώσω λεπτομερέστατα για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, παρατηρούσα μια αδιαφορία από την πλευρά τους. Θα μπορούσα να πω ότι δυσανασχετούσαν με την παρουσία μου, αφού ήταν αργά το απόγευμα και λογικά θα είχε τελειώσει η βάρδια τους. Όταν η κυρία Birte van Rij και ο κύριος Rainer Dumke μου παρέδωσαν το αυτοκίνητο, ζήτησα να μου δώσουν τα έγγραφα με τις εργασίες που έγιναν. Με διαβεβαίωσαν ότι μαζί με την απάντηση της επιστολής μου προς τον πρόεδρο και το ΔΣ της Volkswagen A.G., θα στείλουν και τα έγγραφα με τις εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο μου. Αυτή η στάση τους, να μην μου παραδώσουν τα έγγραφα με τις εργασίες που έγιναν, μου θύμισε κάτι από τις επισκέψεις μου στα διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW στην Ελλάδα.
Αφού πρώτα ευχαρίστησα τους ίδιους αλλά και τα πρόσωπα της ομογένειας που με βοηθήσανε, έφυγα από το Wolfsburg με τις καλύτερες εντυπώσεις. Αλλά βαθιά μέσα μου υπήρχε μια επιφύλαξη, επηρεασμένος ίσως από τη δήλωση του κύριου Καψιώχα κατά τη συνάντηση μας στο Αγρίνιο λίγες ημέρες πριν αναχωρήσω για τη Γερμανία: «ακόμη και καινούργια μηχανή να βάλεις την ίδια συμπίεση θα έχει».
Την επόμενη μέρα, βρισκόμενος στη Φρανκφούρτη, προσπάθησα να μετρήσω τη συμπίεση σε τρία διαφορετικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW, αλλά αρνήθηκαν. Πιεζόμενος από το γεγονός ότι τα σχολεία είχαν ήδη ξεκινήσει, και ως υπεύθυνος για την μετακίνηση των μαθητών, επέστρεψα στην Ελλάδα.
Μετά από τις πρώτες δοκιμές που έκανα στις συνηθισμένες διαδρομές, η ανησυχία μου άρχισε να μεγαλώνει, όμως δεν τολμούσα να το πω σε κανέναν. Απλά ανακοίνωσα στους «φίλους μου» ότι για να αποκλείσω κάθε αμφιβολία έπρεπε να κάνω μια μέτρηση της συμπίεσης.
Στις 26.09.2006 λαμβάνω μήνυμα από το Kundenbetreuung που ζητάει την κατανόηση και την υπομονή μου, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα της υπόθεσης(22°έγγραφο). Εγώ από την πλευρά μου αρχίζω να πιστεύω ότι είχε δίκιο ο κύριος Παναγιώτης Α….., αφού παρατηρώ την κατανάλωση να έχει φτάσει στα 7,5 μέχρι και 8 λίτρα ανά 100km. Άλλωστε από την απάντηση της επιστολής μου, θα φαινόταν ξεκάθαρα η πολιτική της εταιρείας Volkswagen A.G.
Αν αποδεχόταν αυτά που είχα καταγγείλει και προχωρούσαν στην καταβολή της αποζημίωσης θα έπρεπε, αν όχι να τερματίσουν την συνεργασία τους με τους συνεργάτες τους εδώ στην Ελλάδα, τουλάχιστον να τους επιβάλουν μεγάλο χρηματικό πρόστιμο. Αν δεν αποδεχόταν όσα καταγγέλλω θα έπρεπε να με μηνύσουν για συκοφαντική δυσφήμιση.
Στις 05.10.2006 λαμβάνω το φάκελο με τα αρχεία του αυτοκινήτου μου από την Kosmocar(23°έγγραφο). Πρέπει να είναι ο ίδιος φάκελος που είχαν στείλει την προηγούμενη φορά, αφού έχει γραφτεί στις 31.08.2006. Τελικά εκεί στην Kosmocar πρέπει να έχουν προφητικές ικανότητες, αφού γνώριζαν από τις 31.08.2006 ότι εγώ επισκέφτηκα το Εργοστάσιο Κατασκευής της VW A.G και διατύπωσα τα παράπονα μου για την άρνηση τους να μου χορηγήσουν το φάκελο του αυτοκινήτου μου. Ενώ εγώ ξεκίνησα το ταξίδι μου προς τη Γερμανία στις 02.09.2006.
Η ανησυχία ότι κάτι δεν πάει καλά καθημερινά γινόταν και ποιό έντονη. Αποφασίζω να μετρήσω την συμπίεση αλλά όχι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW, τουλάχιστον μέχρι να λάβω την απάντηση στην καταγγελία μου. Η προσπάθεια να γίνει ο έλεγχος σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο BOSCH Service, απέβη άκαρπη αφού σε όλη την Ελλάδα κανένα συνεργείο δεν είχε τα κατάλληλα εργαλεία για να μετρήσουν την συμπίεση στο αυτοκίνητο μου.
Τελικά στις 11.10.2006, χωρίς να είναι μια τυχαία ημερομηνία, πραγματοποιώ τη μέτρηση της συμπίεσης της μηχανής. (Ένας χρόνος ακριβώς μετά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού.)
Το συμπέρασμα: οι Γερμανοί με κορόιδεψαν. Για να αποκλείσω το ενδεχόμενο του λάθους, επειδή η μέτρηση έγινε με μια αυτοσχέδια κατασκευή (τρύπια προθέρμανση), αποφάσισα να αγοράσω το γνήσιο nippel, για το συμπιεσόμετρο Motometer της εταιρείας IVEKA Automotive Technologies Schauz GmbH. Από τα τρία (3) διαφορετικά nippel που στάλθηκαν από Γερμανία, κανένα δεν ήταν κατάλληλο για τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου. Περίεργο εεεε!!! Η συγκεκριμένη εταιρεία έφτασε στο σημείο να αλλάξει τις λίστες των προϊόντων της που είχε αναρτήσει στην ιστοσελίδα.Στις 25.10.2006 τηλεφωνώ στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Volkswagen και ρωτάω αν υπάρχει κάτι νεώτερο στην υπόθεση. Η τηλεφωνήτρια πρότεινε να με παραπέμψει στο πρόσωπο που χειρίζεται την υπόθεση. Το όνομα του προσώπου ήταν το κερασάκι στην τούρτα… Angelika Rudolph. Απίστευτο και όμως αληθινό, το πρόσωπο που καταγγέλλω στην επιστολή μου, ερευνά την υπόθεση!!!
Αποφασίζω να ζητήσω την βοήθεια δικηγόρου για μια ακόμη φορά, μήπως μπορέσω να πάρω, τουλάχιστον τις βεβαιώσεις για τις εργασίες που είχαν γίνει στο Εργοστάσιο Κατασκευής. Η άποψη του δικηγόρου ήταν ότι έκανα μεγάλο λάθος που έφυγα από το Εργοστάσιο Κατασκευής μόνο με προφορικές διαβεβαιώσεις και πως δεν πρόκειται να μου δώσουν έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι έχει αντικατασταθεί ο κινητήρας στο αυτοκίνητο μου. Επίσης με ενημέρωσε πως θα ήταν ανώφελο να κάνω αγωγή εναντίον τους, αφού οι ηχογραφημένες συνομιλίες που έχω στη κατοχή μου για όλα αυτά που έχουν ειπωθεί, δεν θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω στο δικαστήριο. Εκτός και αν κατάφερνα να τους προκαλέσω ώστε να στραφούν αυτοί εναντίον μου με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμηση.
Στις 21.11.2006, στην τελευταία τηλεφωνική συνομιλία με τον κύριο Rainer Dumke, όπου μας ενημερώνει ότι η καθυστέρηση στην απάντηση της καταγγελίας μου, και στο αίτημα της αποζημίωσης οφείλετε στο περίεργο γεγονός ότι η μηχανή χάθηκε, κατάλαβα ότι πλέων με δουλεύουνε.
Μετά από αυτήν την κοροϊδία, στις 04.12.2006 στέλνω με e-mail νέα επιστολή προς το Kundenbetreuung, αλλά επιπλέον και στα εφτά πρόσωπα στα οποία κοινοποιείται η συγκεκριμένη επιστολή, όπου τους ανακοινώνω πως θα καταφύγω στα ΜΜΕ. Επίσης την επόμενη μέρα 05.12.2006 στέλνω την επιστολή μαζί με την φωτογραφία της συγκεκριμένης μηχανής, συστημένα μέσω ΕΛΤΑ προς όλους (24°έγγραφο).
Καμία απάντηση μέχρι και τις 07.12.2006, και ξαφνικά το απόγευμα στις 17:08:03 δέχομαι τηλεφώνημα από έναν παλιό «φίλο»: ο κύριος Αρριανάς έδειξε το μεγάλο του ενδιαφέρων, για μένα προσωπικά αλλά και για το αυτοκίνητο μου. Μα τι υποκρισία, θεέ μου. Την επόμενη μέρα λαμβάνω φάκελο από το Kundenbetreuung της Volkswagen A.G που περιέχει την πολυπόθητη βεβαίωση για την αντικατάσταση της μηχανής, υπογεγραμμένο από την κυρία Angelika Rudolph!!! (25°έγγραφο). Παρατηρώ το εξής περίεργο, ενώ η βεβαίωση φαίνεται να γράφτηκε στις 30.11.2006 η σφραγίδα του ταχυδρομείου είναι 06.12.2006. Τελικά ή οι υπάλληλοι των Γερμανικών ταχυδρομείων είναι τελείως αργόσχολοι ή κάτι περίεργο συμβαίνει. Την ίδια μέρα δέχομαι και ένα e-mail από το Kundenbetreuung της Volkswagen A.G, όπου μου ανακοινώνουν ότι είχαν προνοήσει να στείλουν την βεβαίωση για την αλλαγή της μηχανής, και όπως πάντα, για οποιαδήποτε πληροφορία να απευθυνθώ στην Kosmocar(26°έγγραφο). Μα είναι τελείως ηλίθιοι αυτοί οι άνθρωποι;
Λίγες μέρες αργότερα στις 18.12.2006 δέχομαι νέο e-mail από το Kundenbetreuung της Volkswagen A.G που με ενημερώνουν ότι η μηχανή βρέθηκε, αλλά δεν μπόρεσαν να καταλήξουν στο συμπέρασμα για την αιτία της ζημιάς, και για την αποζημίωση να απευθυνθώ και πάλι στον κύριο Λεωνίδα Αρριανά(27°έγγραφο).
Την επόμενη μέρα επισκέπτομαι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Kosmocar A.E στην Κέρκυρα, Corfucar Ε.Π.Ε. αφού πρώτα ενημερώθηκα τηλεφωνικός ότι έχουν προμηθευτεί το κατάλληλο συμπιεσόμετρο για να μετρήσουν την συμπίεση στο αυτοκίνητο μου. Τα αποτελέσματα ήταν είδη γνωστά, αλλά δυστυχώς δεν μου έδωσαν επίσημο έγγραφο με τα αποτελέσματα των μετρήσεων, παρά μόνο μια φωτοτυπία. Ο κύριος Γιάννος Κασιώτης αφού έστειλε τα αποτελέσματα των μετρήσεων online σε Kosmocar A.E και Volkswagen A.G με διαβεβαίωσε πως μαζί με την απάντηση, θα μου έδινε και επίσημο έγγραφο με τα αποτελέσματα των μετρήσεων. Καθημερινά ενοχλούσα τον κύριο Κασιώτη αλλά καμία απάντηση. Από εκείνη την στιγμή ήμουν πλέον απόλυτα σίγουρος για την άποψη που είχε διατυπώσει ο κύριος Παναγιώτη Α…. Απλά αναφέρω ότι για να μπορέσω να πάρω το επίσημο έγγραφο με τα αποτελέσματα των μετρήσεων, χρειάστηκε να περάσουν εννέα μήνες συμφώνα με την σφραγίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier). (28°έγγραφο).
Δυστυχώς (15) μήνες μετά από την επίσκεψη μου στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Kosmocar A.E στην Πρέβεζα (Γ. Καψιώχας Α.Ε.Β.Ε.) για να πραγματοποιήσω το γενικό service που περιλαμβάνει και την αλλαγή ιμάντα χρονισμού, και με προσπάθειες όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, ξοδεύοντας μεγάλο χρηματικό ποσό, βρισκόμουνα στο ίδιο σημείο από όπου είχα ξεκινήσει.
Επηρεασμένος από όσα μου είχε πει ο δικηγόρος στην τελευταία τηλεφωνική συνομιλία, αλλά και από το γεγονός ότι κανένα δικαστήριο δεν θα δεχόταν τον ισχυρισμό μου πως και ο τρίτος κινητήρας που τοποθετήθηκε μέσα στο Εργοστάσιο Κατασκευής της Volkswagen A.G. είναι κατεστραμμένος, χωρίς να έχω στη διάθεση μου έγγραφη βεβαίωση, αποφασίζω να κάνω κάτι «τρελό». Άλλωστε από την στιγμή που στο αυτοκίνητο μου δεν αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που υπήρχε, μετά από την επίσκεψη μου μέσα στο Εργοστάσιο Κατασκευής της Volkswagen A.G. είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχει συνεργείο σε όλον τον κόσμο που θα μπορούσε να δώσει λύση στο πρόβλημα. Οπότε δεν υπήρχε λόγος να συνεχίζω να έχω στη κατοχή μου ένα αυτοκίνητο με κατεστραμμένο κινητήρα.
Έτσι λοιπόν ξεκινάω το τρίτο μου ταξίδι προς την Γερμανία. Στις 28.12.2006 αφού έχω ενημερώσει με e-mail το Τμήμα Εξυπηρέτησης της Volkswagen A.G. (29°έγγραφο),παραδίνω το αυτοκίνητο μου σε συσκευασία δώρου.(Φωτογραφίες & Βίντεο). Όπως συνηθίζετε τα δώρα συνοδεύονται από μια κάρτα. Στην προκειμένη περίπτωση το δικό μου «δώρο» συνοδευόταν από την τελευταία επιστολή προς τον πρόεδρο και το Δ/Σ της εταιρείας Φολκσβάγκεν Α.Ε. (30°έγγραφο).
Πίστευα πως με την συγκεκριμένη επιστολή θα δεχόμουν τουλάχιστον μηνύσεις από την εταιρεία Volkswagen A.G. ίσως και κάποιο ένταλμα σύλληψης, για να μπορέσω να κάνω χρήσει των ηχητικών ντοκουμέντων στο δικαστήριο. Σε περίπτωση που δεχόταν να με αποζημιώσει προς αποφυγή της όποιας δημοσιοποίησης του θέματος, από το συνολικό ποσό που ζήτησα θα κρατούσα μόνο όσα χρειαζόταν για την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, και την εξόφληση του δανείου που είχα πάρει για να μπορέσω να κάνω όλη αυτή την προσπάθεια. Όλο το υπόλοιπο ποσό θα το κατέθετα ως δωρεά προς τον μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιατρικό, ανθρωπιστικό οργανισμό ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ.
Δυστυχώς έναν χρόνο μετά και τίποτα από τα δύο δεν έχει συμβεί. (Οι δύο επιστολές προς τον πρόεδρο και το Δ/Σ της Volkswagen A.G. έχουν κατατεθεί στο Αστυνομικό Τμήμα του Wolfsburg.) Ακόμη και ελάχιστα ΜΜΕ που αναφέρθηκαν στο θέμα παραποίησαν την αλήθεια των γεγονότων. Αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να κατασκευάσω την προσωπική μου ιστοσελίδα και να παραθέσω την περιπέτεια μου όπως ακριβώς έχει συμβεί…




«ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ»

Το ηθικό δίδαγμα της προσωπικής μου περιπέτειας δεν είναι τίποτα άλλο από την άποψη που διατύπωσε ο κύριος Παναγιώτης Α….. κατά την συνάντηση μας στο εστιατόριο «BACCHUS».
-Παναγιώτης: Αλκιβιάδη έχεις σκεφτεί πως όλα αυτά που έχεις αντιμετωπίσει δεν είναι καθόλου τυχαία, ούτε εν αγνοίας της Φολκσβάγκεν Α.Ε. αλλά υπό την καθοδήγηση της.
-Αλκιβιάδης: Τι ακριβώς εννοείται κύριε Α…. ;
-Παναγιώτης: Όλα αυτά που αναφέρεις στην επιστολή σου προς τον πρόεδρο και το Δ/Σ της Φολκσβάγκεν Α.Ε. να μην τους είναι τελείως άγνωστα, και η ζημιά που προκλήθηκε στο κινητήρα του αυτοκινήτου σου να μην οφείλετε στην ανευθυνότητα κάποιου μηχανικού.
-Αλκιβιάδης: Κύριε Α…. να σας εξηγήσω. Στην Ελλάδα οι μηχανικοί που εργάζονται στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων είναι πρόσωπα που έχουν τελειώσει κάποια απλή σχολή χωρίς εξετάσεις που να πιστοποιούν της γνώσεις τους, όπως γίνετε εδώ στη Γερμανία με το δίπλωμα του Μαέστρου.
-Παναγιώτης: Μάλιστα! Να σε ρωτήσω; Πόσο ποιο έξυπνο θεωρείς τον εαυτό σου από τα παιδιά που εργάζονται ως μηχανικοί στις αντιπροσωπίες αυτοκινήτων;
-Αλκιβιάδης: Δεν είπα ότι θεωρώ τον εαυτό μου ποιο έξυπνο, αλλά τα παιδιά που εργάζονται στις αντιπροσωπίες αυτοκινήτων δεν δείχνουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρων για την δουλεία τους.
-Παναγιώτης: Εσύ χωρίς να είσαι μηχανικός και χωρίς να έχεις πρόσβαση στα αρχεία της εταιρείας έψαξες και βρήκες τα εγχειρίδια που δείχνουν την σωστή διαδικασία αλλαγής του ιμάντα χρονισμού. Ενώ τα παιδιά που εργάζονται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, και κάνουν λάθος στο πρώτο αυτοκίνητο στο δεύτερο στο τρίτο, είχαν στη διάθεση τους όλα τα εγχειρίδια και δεν μπήκαν στο διαδικασία να διαβάσουν τις οδηγίες, για να καταλάβουν τι δεν κάνουν σωστά.
-Αλκιβιάδης: Πιστεύω ότι αδιαφορούσαν τελείως.
-Παναγιώτης: Ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο, και τα παιδιά αυτά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να περάσει η ώρα για να φύγουνε. Ο εργοδότης τους, που τους βλέπει να προκαλούν συνέχεια τα ίδια προβλήματα, και αυτοκίνητα να ακινητοποιούνται στους δρόμους, να στέλνει το προσωπικό του σε ξένα συνεργεία μέχρι αργά τα ξημερώματα, δεν έχει την περιέργεια να μάθει τη συμβαίνει. Όπως αναφέρεις στην επιστολή, κατά την επίσκεψη σου στη Θεσσαλονίκη εφτά ΤΑΞΙ ταυτόχρονα, αλλάζουν κυλινδροκεφαλή. Όλα αυτά δεν προκάλεσαν περιέργεια στους ιδιοκτήτες των εξουσιοδοτημένων συνεργείων ώστε να ζητήσουν εξηγήσεις από τους υπαλλήλους τους. Και αν πάλι αυτοί, δεν μπορούσαν να δώσουν κάποια εξήγηση, δεν θα έπρεπε να ζητήσουν την βοήθεια από τον εισαγωγέα, την εταιρεία ΚΟΣΜΟΚΑΡ Α.Ε. Αλλά και αν τελικά ούτε ο εισαγωγέας δεν μπορούσε να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα που είχε προκύψει, δεν θα έπρεπε να ζητήσει την βοήθεια από το Εργοστάσιο Κατασκευής της Φολκσβάγκεν Α.Ε. Τι από όλα αυτά έγινε;
-Αλκιβιάδης: Τίποτα!
-Παναγιώτης: Ακριβός
-Αλκιβιάδης: Δηλαδή κύριε Α…. εννοείται ότι…
-Παναγιώτης: Πόσοι συνάδελφοι σου αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα μετά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού;
-Αλκιβιάδης: Απ’ ότι γνωρίζω όλοι.
-Παναγιώτης: Πόσοι από αυτούς αντέδρασαν;
-Αλκιβιάδης: Κανένας.
-Παναγιώτης: Είσαι ο μόνος που αντέδρασε, και για να αποδείξεις ότι το πρόβλημα δεν ήταν ψυχολογικό όπως προσπάθησαν να το παρουσιάσουν, έφτασες στη Γερμανία, και είδες τι παγίδα σου είχανε στήσει. Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στον κόσμο που θα έκαναν κάτι ανάλογο.
-Αλκιβιάδης: Η επιλογή αυτή ήταν μονόδρομος για μένα. Δεν μπορούσα να αποδεχτώ τους ισχυρισμούς για ψυχολογικά προβλήματα ούτε να έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο με κατεστραμμένο κινητήρα.
-Παναγιώτης: Αλήθεια Αλκιβιάδη τι ακριβώς πρόβλημα είχε το αυτοκίνητο σου μετά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού, ακινητοποιήθηκε;
-Αλκιβιάδης: Όχι βέβαια, το αυτοκίνητο συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά, υπάρχει φωτογραφία με το ταχύμετρο να φτάνει στα 230Km/h ενώ ο κινητήρας ήταν κατεστραμμένος.
-Παναγιώτης: Δηλαδή ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα;
-Αλκιβιάδης: Αρχικά η αύξηση της κατανάλωση και μείωση της απόδοσης, αλλά η κακή λειτουργία του κινητήρα άρχισε να προκαλεί φθορές στα διάφορα περιφερειακά εξαρτήματα, με αποτέλεσμα συχνές επισκέψεις στα συνεργεία. Βέβαια τώρα που βρισκόμουν μέσα στα χρονικά όρια της εγγύησης δεν πλήρωνα για τις εργασίες που γινόταν, σίγουρα όμως μετά τη λήξη της εγγύησης θα πλήρωνα, και μάλιστα μεγάλα ποσά σύμφωνα με τις πληροφορίες που είχα από τους συναδέλφους.
-Παναγιώτης: Και τι σημαίνουν αυτές οι συχνές επισκέψεις, μήπως έσοδα για το συνεργείο και για τον εισαγωγέα και κατά επέκταση και για το ίδιο το Εργοστάσιο Κατασκευής;
-Αλκιβιάδης: Ναι, αλλά το χειρότερο από όλα είναι ότι μετά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού η φθορά στο κινητήρα ήταν πολλαπλάσια από την φυσιολογική, και μετά από κάποιες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα θα χρειαζόταν να αντικαταστήσω αν όχι ολόκληρο τον κινητήρα, σίγουρα τις κυλινδροκεφαλές.
-Παναγιώτης: Αυτό θα συνέβαινε βέβαια μετά το τέλος της εγγύησης, οπότε και θα χρεωνόσουν κανονικά την επισκευή.
-Αλκιβιάδης: Σίγουρα, όπως συνέβη και με τους συναδέλφους μου.
-Παναγιώτης: Οι οποίοι έχουν πιστέψει ότι τα αυτοκίνητα τους είναι εντάξει και πως εσύ, είσαι απλά ιδιότροπος. Και στην ουσία μετά από τόση μεγάλη προσπάθεια, ακόμη δεν έχεις καταφέρει τίποτα. Πιστεύεις πως αν είχε περάσει η ημερομηνία της εγγύησης θα είχες καταφέρει να αλλάξεις κινητήρα.
-Αλκιβιάδης: Όχι βέβαια, άλλωστε το αναφέρω αυτό στην επιστολή μου, και για αυτό τον λόγο έφτασα Γερμανία
-Παναγιώτης: Αλκιβιάδη είσαι ο μόνος που κατάλαβε τι ακριβώς έχει συμβεί στο αυτοκίνητο του. Οι συνάδελφοι σου αν και επαγγελματίες οδηγοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά, πόσο μάλιστα ένας απλός πολίτης ο οποίος για να αλλάξει τον ιμάντα χρονισμού θα έχουν περάσει τρία τέσσερα χρόνια, και άλλα τόσα για να προκληθεί η τελική βλάβη. Πιστεύω πως δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που να καταλάβει πως η ζημία που προέκυψε στο αυτοκίνητο του μετά από αρκετά χρόνια, και έχοντας διανύσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, είναι αποτέλεσμα δολιοφθοράς που προκλήθηκε κατά εντολή του Εργοστασίου Κατασκευής.
-Αλκιβιάδης: Κύριε Α…. το να συμβαίνουν αυτά στην Ελλάδα δεν είναι κάτι που με ξαφνιάζει, αλλά να εφαρμόζει αυτή την πολιτική μια σοβαρή εταιρεία όπως η εταιρεία Φολκσβάγκεν Α.Ε. δεν μπορώ να το πιστέψω.
-Παναγιώτης: Γιατί δεν μπορείς να το πιστέψεις. Σκέψου, οι φαρμακοβιομηχανίες «θυσιάζουν» ανθρώπινες ζωές στο βωμό του κέρδους. Θα λυπηθεί η εταιρεία Φολκσβάγκεν Α.Ε. εσένα η οποιονδήποτε πελάτη της, αν θα καταβάλει κάποιες χιλιάδες ευρώ για την επισκευή του αυτοκινήτου του.
-Αλκιβιάδης: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο, ίσως να μην θέλω να το πιστέψω!!!

Ο κύριος Παναγιώτη Α…. απλά χαμογέλασε, ένα χαμόγελο με πολλά υπονοούμενα…

Τα συμπεράσματα, δικά σας…






Αν σας κούρασα, ζητάω συγνώμη. Να ξέρετε όμως πως προσπάθησα να είμαι όσο ποιο περιληπτικός γίνετε, αλλά όπως καταλάβατε είναι μια περιπέτεια που διαρκεί δύο χρόνια και τρεις μήνες. Είμαι σίγουρος πάντως πως υπάρχουν πολλές και σημαντικές πληροφορίες που δεν έχουν καταχωρηθεί στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Όποιος ενδιαφέρετε για περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου τηλεφωνικός στους παρακάτω αριθμούς
+306945266260,
+306944225493,
+306981944328.
Είτε μέσω e-mail
b) alkiviadischantzaras@gmail.com
c)
alkiviadischantzaras@hotmail.com
Δυστυχώς όμως η μόνη γλώσσα που γνωρίζω σχεδόν καλά, είναι η Ελληνική.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ.ΚΑΙ ΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ Ρ/Τ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ,ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΗ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΕΣ ΤΗΣ VW (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ) ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΒΛΑΒΗ ,ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΙ ΤΡΕΙΜΕΡΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝ ΠΗΡΑ VW ΤΟ 2008.ΜΠΡΑΒΟ,ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ,Ρ/Τ ΕΛΛΑΣ 395. ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΞΕΡΕΙΣ....

Nikos είπε...

Φίλε είσαι φοβερός η περιπέτεια σου έχει γίνει best seller της VW, χαράς την υπομονή σου και το κουράγιο σου Μπράβο. Οσο για την vw τι να πω δεν ξέρω μια τέτοια εταιρεία και αυτή να είναι πολιτική της είναι κάπως δυσκολοχώνευτο όπως και να το κάνουμε.
Πάντως μας έχεις προβληματίσει έτσι και αλλιώς.

Ανώνυμος είπε...

ela re ksa o foris eimai,
euxome na pernas kala!
filia

Ανώνυμος είπε...

Αλκιβιάδη ! Κατ αρχην συγχαρητηρια για την επιμονη σου και υπομονη σου να αντιμετωπισεις το θεμα !
Ειναι πολυ δυσκολο ξερεις ο κοσμος να πιστεψει πως ενας τοσο μεγαλος κολοσος σαν την VW μπορει να λειτουργει εις βαρος του καταναλωτη ! Ειναι τοσα και τοσα αυτα που μας προβληματιζουν καθημερινα , που το να κατσει να ασχοληθει καποιος με ολο αυτο που ασχοληθηκες και διεκδηκησες εσυ (ειναι απιθανο) ! εκτος αυτου , ειναι και τοσες οι εμπειριες που εχουμε αποκτησει κατα καιρους που ενισχυουν το αποτελεσμα του οτι οσο και να το κυνηγησουμε δεν προκειτε να βγαλουμε ακρη ! κατι το οποιο βγαινει σαν αποτελεσμα και απο την δικη σου περιπετεια !
ετσι καταλαβαινουμε καλυτερα γιατι φτανουν καπιοι σε ακραιες καταστασεις ακραιων ενεργειων !
Και παλι ! Συγχαρητηρια , για τη μαχη που εδωσες !