Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

5 Χαντζάρας Αλκιβιάδης 1 (31-05-2006)

Χαντζάρας Αλκιβιάδης
Παραμυθία
46200 Παραμυθία

Φολκσβάγκεν Α.Ε.
Υπόψη Κυρία Αγγέλικα Ρούντολφ
38436 Βόλφσμπουργκ
Γερμανία

Παραμυθία 30-05-2006

Αγαπητή κυρία Ρούντολφ,

Πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη για το γεγονός ότι πολλοί(ΖΩΗΣ, ΧΑΝΤΖΑΡΑΣ, ΠΑΝΟΥ και ΤΖΩΡΤΖΗ ) σας ενόχλησαν τηλεφωνικός πάντα, για το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
Δυστυχώς τα γερμανικά που γνωρίζω είναι πολύ λίγα για να μιλούσα ο ίδιος μαζί σας. Από εδώ και στο εξής θα μιλάτε μόνο μαζί μου είτε με γραπτές επιστολές είτε με την παρουσία επαγγελματία μεταφραστή.

Όσον αφορά την επιστολή σας με αύξοντα αριθμό VW-2006/04-007469 καταλαβαίνω ότι είναι αδύνατον να έχετε συγκεκριμένη εκτίμηση από τέτοια απόσταση. Αλλά σας υπενθυμίζω ότι από 06-02-2006 μέχρι 25-02-2006 βρισκόμουν στην Γερμανία και προσπαθούσα να δώσω λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε το αυτοκίνητό μου.
Ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με τους εδώ συνεργάτες σας «δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, απλά ο ιδιοκτήτης του είναι άτομο με ψυχικές διαταραχές και έχει γίνει τρομερά ενοχλητικός».

Τελικά στις 10-02-2006 αποδείχτηκε ότι ο κινητήρας έχει υποστεί σοβαρή ζημιά και ότι ήταν αναγκαία η αντικατάσταση του. Προσπάθησα να σας πείσω να γίνει η αντικατάσταση του κινητήρα στην Γερμανία με 100% κάλυψη από την VOLKSWAGEN AG. Αρνηθήκατε με τις φθηνές δικαιολογίες όπως αρχικά ότι το αυτοκίνητο μου έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα (141,355km)* αργότερα ότι η ζημιά προκλήθηκε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της KOSMOCAR Α.Ε.
Και στο τέλος το πιο τρελό από όλα ότι η εγγύηση για το αυτοκίνητο μου στην Γερμάνια έχει λήξει.
Μου δίνατε μονό 50% κάλυψη για την Γερμανία αλλά για την Ελλάδα 100%

Εδώ θα σας αναφέρω ότι οι διαβεβαιώσεις που σας έστειλε ο κ. ΑΡΡΙΑΝΑΣ με e-mail στις 16-02-2006 (15:01) είναι ψευδείς. Ποτέ δεν δέχτηκα την πρόταση του κ. ΚΑΨΙΩΧΑ (θα σας εξηγήσω από κοντά το γιατί;) Επίσης ποτέ και κανένας δεν μου εξήγησε γιατί δεν αλλάχτηκε η μηχανή μου στην Γερμανία. Ακόμη και τώρα περιμένω γραπτή απάντηση από την KOSMOCAR σε αυτό το ερώτημα μου με επιστολή που παρέδωσα ο ίδιος στις 17-04-2006 στον κ. ΑΡΡΙΑΝΑ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. ΑΡΡΙΑΝΑ στις 16-02-2006 (11: 58) όχι μόνο δεν μου εξήγησε τον λόγω για τον οποίο δεν ήταν δυνατό να υπάρξει 100% κάλυψη στην Γερμανία. (The customer wanted 100% coverage in Germany but I have explained to him is not possible)*.
Αλλά ήταν σύμφωνος με την απόφαση μου να γίνει η αλλαγή της μηχανής στην Γερμάνια γιατί η τεχνογνωσία των μηχανικών της Γερμανίας είναι μεγαλύτερη στο συγκεκριμένο κινητήρα DIESEL σε σχέση με τους μηχανικούς της Ελλάδος αφού ο συγκεκριμένος κινητήρας κυκλοφορεί στην Γερμανία από το 1997 ενώ στην Ελλάδα κυκλοφόρησε μόλις το 2004

Έτσι εξηγείτε η απόφαση μου να ζητήσω από το δικηγορικό γραφείο RAe. Bruns & Heinemann να πετύχει την κάλυψη 100% στην Γερμανία
Τελικά αφού δεν μπόρεσα να σας πείσω για 100% κάλυψη στη Γερμανία επέστρεψα απογοητευμένος στην Ελλάδα στις 27-02-2006. Η απογοήτευση ήταν τόσο μεγάλη που 01-03-2006 επισκέφθηκα τις αντιπροσωπείες MERCEDES- BENZ και TOYOTA Για να ανταλλάξω το αυτοκίνητο μου.
Όταν ολοκλήρωσα τις μεταφράσεις των εγγράφων διαπίστωσα ότι υπήρχαν ψευδή στοιχεία που ίσως η VOLKSWAGEN AG δεν γνώριζε.
Τότε αποφάσισα να ακολουθήσω τις συμβουλές σας και να επιλέξω ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της KOSMOCAR Α.Ε. και να αλλάξω τη μηχανή του αυτοκινήτου μου. Επέλεξα ένα από τα καλύτερα συνεργεία της KOSMOCAR Α.Ε. το Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε. Θεσσαλονίκης.
Στις 13-03-2006* επισκέφθηκα το συνεργείο Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε. για έναν τυπικό έλεγχο του αυτοκινήτου ώστε να γίνει η παραγγελία της μηχανής. Τελικά στις 29-03-2006 παραδίδω το αυτοκίνητο μου στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε. με 148,863 km *για να γίνει η αντικατάσταση του κινητήρα και ταυτόχρονα το κανονικό service.
Στις 31-03-2006 και ενώ έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες εργασίες ο κινητήρας αδυνατεί να τεθεί σε λειτουργία. Αφού με υποχρέωσαν να απομακρυνθώ από τον χώρο του συνεργείου μετά από αρκετή ώρα με ενημέρωσαν ότι κινητήρας αδυνατούσε να τεθεί σε λειτουργία γιατί ήταν λάθος χρονισμένος. Ισχυριζόμενοι ότι κινητήρας είχε σταλθεί από το εργοστάσιο με λάθος χρονισμό «ακόμα και οι Γερμανοί που τους θεωρούμε τελειομανείς κάνουνε λάθη». Εγώ τους ανέφερα ότι μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω κάτι τέτοιο, γιατί γνωρίζω τον τρόπο με τον οποίον εργάζονται στην Γερμανία, και ούτε μια στο δισεκατομμύριο οι πιθανότητες να έχει συμβεί αυτό.
Εξέφρασα την ανησυχία μήπως στην προσπάθεια να θέσουμε σε λειτουργία τον κινητήρα που ήταν λάθος χρονισμένος προκλήθηκε η ίδια ζημιά με τον παλιό κινητήρα Η απάντηση ήταν καθησυχαστική
Ζήτησα γραπτή εγγύηση για την καινούργια μηχανή και με παρέπεμψαν στην KOSMOCAR Α.Ε. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον κ. ΑΡΡΙΑΝΑ όμως δεν απαντούσε στο τηλέφωνο του. Τελικά κάποια τηλεφωνήτρια από την 24ώρη γραμμή επικοινωνίας Volkswagen total care με ενημέρωσε ότι ο
κ. ΑΡΡΙΑΝΑΣ δεν έχει ελεύθερο χρόνο στην διάθεση του για να συζητήσει μαζί μου και ότι δεν έχω εγγύηση για την καινούργια μηχανή.
Τελικά πήρα το αυτοκίνητο μου και επέστρεψα στον τόπο κατοικίας μου απογοητευμένος. Από τις δοκιμές που έκανα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι και η καινούργια μηχανή έχει μειωμένη απόδοση και αυξημένη κατανάλωση.
Έτσι στις 03-04-2006 ζητάω από την κυρία ΤΖΩΡΤΖΗ να μεταφέρει τα τρία (3) ερωτήματα μου προς την VOLKSWAGEN A.G.

α) γιατί στείλανε λάθος χρονισμένη μηχανή («σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του μηχανικού Καραγιάννη Κυριάκου Ε.Τ.Ε.Α.»)
β) γιατί δεν έχω εγγύηση για την καινούργια μηχανή και
γ) γιατί η κατανάλωση είναι αυξημένη 7,5 lit/100km ενώ στην διαφήμιση γίνετε λόγος για 6,1 lit/100km.
Τελικά στις 07-04-2006 κατάφερα να μιλήσω με τον κ. ΑΡΡΙΑΝΑ και να του αναφέρω ότι το αυτοκίνητο μου δεν λειτουργεί καλά. Ο ίδιος μου πρότεινε να επισκεφθώ το κεντρικό τεχνικό τμήμα της KOSMOCAR.
Έτσι στις 17-04-2006 αποφάσισα να πάω το αυτοκίνητο μου για έλεγχο στο τεχνικό κέντρο της KOSMOCAR στην Μάνδρα Αττικής. Πηγαίνοντας προσπάθησα να κάνω έλεγχο της συμπίεσης των κυλίνδρων στο εξουσιοδοτημένο service VW στην Πάτρα αλλά αρνήθηκαν. Το ίδιο συνέβη και για το αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW στην Κόρινθο.
Τελικά πήγα στο τεχνικό κέντρο της KOSMOCAR όπου στον έλεγχο που έγινε όλα ήταν εντάξει. Ζήτησα από τον κ. ΑΡΡΙΑΝΑ να γίνει η μέτρηση συμπίεσης των κυλίνδρων για να αποκλείσουνε το ενδεχόμενο η καινούργια μηχανή να έχει το ίδιο πρόβλημα με την παλιά μηχανή πράγμα που αρνήθηκε ισχυριζόμενος ότι δεν έχουν τα κατάλληλα εργαλεία (V.A.G. 1763 & V.A.G. 1763/5)
Ενημέρωσα τον κύριο ΑΡΡΙΑΝΑ πως την επόμενη μέρα θα πήγαινα στην Κέρκυρα για να μετρήσω την συμπίεση των κυλίνδρων.
Την Τρίτη 18-04-2006 αφού πρώτα ενημέρωσα τηλεφωνικά το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της KOSMOCAR A.E. στην Κέρκυρα Corfu car Ε.Π.Ε. πήγα στην Κέρκυρα όπου και εκεί δεν έγινε η μέτρηση της συμπίεσης ισχυριζόμενοι ότι δεν έχουν τα κατάλληλα εργαλεία (V.A.G. 1763 &V.A.G. 1763/5)
Τη τρίτη 25-04-2006 ξεκίνησα να πάω Θεσσαλονίκη (Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε.).Προσπάθησα να μετρήσω τη συμπίεση των κυλίνδρων στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW της Κοζάνης αλλά ούτε εκεί έγινε ισχυριζόμενοι ότι απαιτείτε πολύς χρόνος για τη συγκεκριμένη εργασία.
Στη Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε. έγινε τελικά η μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων ενώ το αυτοκίνητο είχε 153.939 Km*.To αποτέλεσμα…Απογοήτευση. Σας στέλνω αντίγραφα των μετρήσεων. Το αυτοκίνητο μου έχει διανύσει με τη καινούργια μηχανή μόνο 5.076Κm και οι κύλινδροι βρίσκονται στο όριο φθοράς.
Ακόμη και σήμερα 30-05-2006 περιμένω κάποια επίσημη πρόταση για το πρόβλημα που υπάρχει από τη KOSMOCAR A.E. ή από τη Ε.Τ.Ε.Α Α.Ε. αλλά καμία απάντηση.
Θα ήθελα να ξέρω αν ή επίσημη VOLKSWAGEN AG γνωρίζει για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην ΕΛΛΑΔΑ.
Επειδή στην επιστολή σας μου προτείνετε να απευθυνθώ στη Φολκσβάγκεν της περιοχής μου για οποιοδήποτε πρόβλημα, πιστεύω ότι έχετε ξεχάσει αυτά που σας έχουν αναφέρει στο παρελθόν οι φίλοι μου (ZΩΗΣ,ΧΑΝΤΖΑΡΑΣ,ΠΑΝΟΥ,ΤΖΩΡΤΖΗ) για την αντιμετώπιση που είχα από τον αντιπρόσωπο VW της περιοχής μου. Θα σας τα θυμίσω στη 2η επιστολή μου.

Και κάτι ακόμη κυρία Ρούντολφ Εγώ όταν στις 31 Δεκεμβρίου 2003 αποφάσισα να αγοράσω ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να στηρίξω τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες επέλεξα VOLKSWAGEN A.G
Επειδή είμαι στην Ελλάδα υποχρεώθηκα να γίνω πελάτης της KOSMOCAR Α.Ε. και ως κάτοικος Παραμυθιάς -Θεσπρωτίας βρέθηκα να είμαι πελάτης του κ. Καψιώχα.

Ελπίζω και εύχομαι η πολιτική της VOLKSWAGEN A.G να μην ταυτίζετε με την πολιτική της KOSMOCAR A.Ε και πολύ χειρότερα με τη συμπεριφορά του εδώ αντιπροσώπου της.

Επειδή κατανοώ ότι είναι δύσκολο από απόσταση να καταλήξετε σε κάποια συγκεκριμένη διάγνωση, σύντομα θα έχετε το αυτοκίνητο μου στη διάθεση σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Χαντζάρας Αλκιβιάδης

Προς : Αγγέλικα Ρούντολφ Φολκσβάγκεν Α.Ε.
Προς : Λεωνίδα Αρριανά KOSMOCAR Α.Ε.

*Σας αποστέλλω τα αντίγραφα ως αποδείξεις







Δεν υπάρχουν σχόλια: