Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

ΠΡΟΛΟΓΟΣ


Αποφάσισα να προσθέσω αυτόν το πρόλογο στο προσωπικό μου blog για να μην καταλήξετε στο λανθασμένο συμπέρασμα, ότι όλη αυτή τη προσπάθεια την έκανα με τελικό στόχο την μεγάλη οικονομική αποζημίωση. Απλά σας αναφέρω ότι την τελευταία επιστολή μου προς το πρόεδρο και το Δ/Σ της εταιρείας Volkswagen A.G. με την οποία ζητάω το ποσό των 2.000.000 ευρώ, γράφτηκε, χειρόγραφα εν πλώ στη διάρκεια της διαδρομής από Ουρανούπολη προς Δάφνη (Άγιο Όρος) κατά την επίσκεψή μου στον τότε Πνευματικό μου Πατέρα τον Ιερομόναχο Ειρηναίο (ΙΚ του Εσταυρωμένου της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου). Ήταν το πρώτο πρόσωπο στο οποίο ανακοίνωσα την απόφαση μου εξηγώντας του, τι ακριβώς θα έκανα τα λεφτά σε περίπτωση που τα κατάφερνα. Επίσης επειδή είχα δεχτεί απειλές για την ζωή μου, του παρέδωσα έναν φάκελο που περιείχε το σύνολο των εγγράφων και μια επιστολή με την οποία εξηγούσα την σειρά των γεγονότων, έτσι ώστε οποιοσδήποτε έπαιρνε στα χέρια του τον συγκεκριμένο φάκελο να καταλάβαινε τι ακριβώς έχει συμβεί. Ζητώντας του, σε περίπτωση που πραγματοποιούσαν τις απειλές τους, να παραδώσει ο ίδιος τον φάκελο σε κάποιον εισαγγελέα. Η ευχή μου βέβαια ήταν να υπάρξει σύντομα ένα θετικό τέλος στη περιπέτεια μου, και στην επόμενη επίσκεψή μου στο Άγιο Όρος να πάρω πίσω τον συγκεκριμένο φάκελο.Στο δεύτερο πρόσωπο που προσπάθησα να παραδώσω τον συγκεκριμένο φάκελο ήταν ο πρώτος μου Πνευματικός Πατέρας, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Παραμυθιάς Φιλιατών Γηρομερίου και Πάργας κ.κ. Τίτος. Όταν του τηλεφώνησα για να τον επισκεφτώ, στις 22-12-2006 και ώρα 11:02:53 απέφυγε την επίσκεψη μου ισχυριζόμενος ότι δεν έχει ελεύθερο χρόνο στη διάθεση του. Κατά περίεργο τρόπο η συγκεκριμένη συνομιλία μας, διήρκησε είκοσι εννέα λεπτά και πενήντα έξι δευτερόλεπτα (29:56) καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια να με πείσει να μην πραγματοποιήσω την απόφαση μου.Την κυρία Μαρία Νομικού αν και είχε οριστεί κάποιο ραντεβού, λόγο πίεσης χρόνου, δεν κατάφερα να την επισκεφτώ. Την ενημέρωσα τηλεφωνικά ότι θα της στείλω με συστημένο φάκελο την επιστολή και την Υπεύθυνη Δήλωση.Για όλα αυτά που σας αναφέρω υπάρχουν αναρτημένα στο blog τα έγγραφα που επιβεβαιώνουν τα όσα ισχυρίζομαι. Δηλαδή το Διαμονητήριο και οι αποδείξεις από τα διάφορα μέσα μεταφορών που χρησιμοποίησα για την επίσκεψη μου στο Άγιο Όρος, οι Υπεύθυνες Δηλώσεις προς τα τρία πρόσωπα που σας προανέφερα, οι αποδείξεις των ΕΛΤΑ και η επιστολή-καθοδήγηση που υπάρχει μέσα στο φάκελο. Μπορεί βέβαια να είναι πολύ προσωπικά έγγραφα, αλλά αποφάσισα να τα δημοσιοποιήσω για τον εξής λόγο: Το σύνολο των εγγράφων που υπήρχαν στο blog και σχετιζόταν μόνο με την καταγγελία μου προς την εταιρεία Volkswagen A.G. προφανώς δεν ήταν αρκετά για κάποια δύσπιστα ανθρωπάκια όπως τον «Fiskilis» ο οποίος στο forum με θέμα «Min agorazete autokinita fiat» διατυπώνει την παρακάτω άποψη «παίζει να είναι μυθομανής η μονομανής». Πιστεύω πως μετά από τα προσωπικά e-mail που του έστειλα, και με τα νέα έγγραφα που έχω αναρτήσει θα έχει αναθεωρήσει την άποψη του για το άτομο μου. Παρεμπιπτόντως, επειδή ο συγκεκριμένος Ιερομόναχος (Ειρηναίος) όπως ο ίδιος με ενημέρωσε, στο πρόσφατο παρελθόν σε κάποια έξοδο από το Άγιο Όρος είχε εμπλακεί σε τροχαίο συμβάν με ένα νεαρό μοτοσικλετιστή. Δυστυχώς ο νεαρός μετά από νοσηλεία λίγων ημερών στο νοσοκομείο απεβίωσε. Όποιος γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο γεγονός θα τον παρακαλούσα να ενημερώσει την οικογένεια του άτυχου νεαρού, η οποία είχε στραφεί νομικός κατά του Ειρηναίου διεκδικώντας αποζημίωση για τον θάνατο του, και αν μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: